حسین موحد روز دوشنبه توصیه رهبری برای کمک به افراد نیازمند را یک فرمان عملیاتی دانست و افزود: برای کشور ما افتخار بزرگی است که الگوی محمدی در این کشور وجود دارد که می‌تواند ظرفیت همه مردم را برای کمک به نیازمندان بسیج کند.

وی با اشاره به اینکه امروز حدود ۲۰۰ کشور با ویروس کرونا مبارزه می‌کند، افزود: خوشبختانه مدافعین سلامت ما با روحیه جهادی خود و باوجود تحریم‌ها و با همراهی مردم توانستند جلوه‌ای باشکوه از همدلی و همبستگی را به دنیا نشان دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هم در این مراسم، رزمایش مومنانه را موجب خیزش عظیمی در کشور دانست و گفت: جدای از اینکه چند هزار بسته موادغذایی در این طرح به دست نیازمندان می‌رسد، نفس این کار بسیار زیبا است.

مهدی توسلی افزود: ایران معنای روحیه بسیجی‌گری را برای کشورهای غربی معنا کرد و امروز همه کشورهای غربی باید در مقابل اراده این ملت و روحیه بسیجی‌گری آنها زانو بزنند.

وی در خصوص نقش رسانه‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور هم گفت: اصحاب رسانه در ابتدا جهاد را از خود شروع کردند و با حضور در بیمارستان‌ها و تهیه عکس و گزارش و انعکاس آن در جامعه کار بسیار شجاعانه‌ای انجام دادند که شایسته تقدیر است.

مهدی توسلی معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد تا روز ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۵۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۵۸۹ نفر رسید.

او گفت: خوشبختانه تاکنون ۸۵ هزار و ۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۲ هزار و ۶۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.