فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب در حاشیه این رزمایش گفت: این رزمایش در راستای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا شد که در این خصوص سپاه پاسداران، بسیجیان، خیران و نهادهای مختلف و امام جمعه و فرماندار در قالب گروه های جهادی برای کمک معیشتی به نیازمندان شهرستان اقدام کردند.

سرهنگ پاسدار نوروز اکبری افزود: سپاه ناحیه سرپل ذهاب در این مرحله با کمک سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، تعداد ۵۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار می دهد و ۲ مرحله دیگر نیز همزمان با ولادت کریم اهل بیت (ع) و عیدسعیدفطر انجام می شود.

حجت الاسلام حسین مهدوی مسوول نماینده حوزه  ولی فقیه در سپاه سرپل ذهاب نیز گفت: رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور در لبیک به ندای رهبر انقلاب شکل گرفته است و نیروهای ولایی و انقلابی ایران اسلامی برخلاف اوضاع غرب، اقدام های کمک رسانی برای حمایت از نیازمندان جامعه را انجام می دهند.

امام جمعه سرپل ذهاب هم گفت: رزمایش کمک مومنانه یک اقدام خداپسندانه و یک کار علوی و حسینی است که باتلاش ستاد اقامه نماز جمعه، سپاه ناحیه، بنیاد علوی، خیران و گروه‌های جهادی انجام می شود.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: بنیاد علوی نیز ظرفیت بسیار بزرگی در شهرستان است که در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام داده و نقش خیران نیز در این زمینه قابل تقدیر است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۸۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.