به گزارش، آیت الله سید محمد سعیدی روز چهارشنبه در دیدار معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه به قشر جوان تاکید های فراوانی کرده اند، چراکه دشمنان به شدت بر روی این قشر متمرکز شده اند و به دنبال هجمه های فرهنگی هستند.
وی افزود: جوانان به عنوان سرمایه های عظیم کشورمان به شمار می آیند که باید از ظرفیت آنان در حوزه های مختلف بهره برد.
وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد حضور جوانان در برنامه های مختلف مناسبتی و فعالیت های جهادی در مناطق محروم هستیم که باید این روحیه در آنها تقویت شود.
امام جمعه موقت قم با بیان این که مساجد و هیات های مذهبی کانون های مختلف شکل گیری هویت جوانان هستند، گفت: باید با برنامه های فرهنگی و اجتماعی این حوزه تقویت شود، در همین راستا در حرم حضرت معصومه(س) آماده برگزاری برنامه های مختلف هستیم.
سعیدی تصریح کرد: سال گذشته در حرم حضرت معصومه(س)، 120 هزار قرآن آموز تربیت شده اند و قشرهای مختلف جامعه در برنامه های مختلف فرهنگی و معرفتی شرکت کردند، از این رو ظرفیت های خوبی برای فعالیت جوانان در این مکان مقدس وجود دارد.
وی با تاکید بر این که شناخت جوانان با سیره اهل بیت(ع) مورد توجه قرار گیرد گفت: جوانان باید دست پروده مکتب اهل بیت(ع) باشند و برای اهداف بزرگ نظام بسیج شوند.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی، جوانان نقش خوبی در پیروزی انقلاب داشتند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون نیز از ظرفیت آنان در حوزه های مختلف استفاده شده است که باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
محمد مهدی تندگویان معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان در سفر 2 روزه به استان قم، علاوه بر دیدار و گفت و گو با شماری از مراجع تقلید و علما، در برنامه ها و نشست های مختلف شرکت می کند.
8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.