به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، وی روز یکشنبه دردیدار استاندار قم افزود: این توصیه ای بود که امام خمینی(ره) به مسئولان داشتند و معتقد بودند مردم همه کاره این نظام و کشورند و به همین دلیل لایق بهترین خدمتگزاری ها هستند.
وی با بیان این که خدمت به مردم عبادت است، خاطرنشان کرد: حق ملت این است که مسئولان به آنها خدمت کنند و برای آن ارزش قائل باشند.
آیت الله نوری همدانی با بیان این که مسئولان باید خدمت رسانی را دوست داشته باشند، گفت: محبت به مردم از ناحیه مسئولان یکی از دستوراتی است که اهل بیت(ع) توصیه و سفارش می کنند.
وی در ادامه اظهار کرد: استان قم از جایگاه خاصی در روایات برخوردار است و به همین دلیل نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولان می باشد.

* انتقادها همیشه باعث پیشرفت در کارها نیست
آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید نیز روز یکشنبه در دیدار استاندار قم، با بیان این که انتقادات همیشه باعث پیشرفت درکارها نیست، بلکه با مذاکره می توان مشکلات را بهتر حل و فصل کرد، گفت: این سخن نورانی اهل بیت(ع) است که توصیه می کنند و قطعا هم باید این گونه حرکت کرد تا رفاقت و انس بیشتر شود و از آن طرف کارها بهتر صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: خدماتی که مسئولان به نظام و مردم انجام می دهند، اگر برای رضای خدا و صادقانه باشد، ارزش آن دوچندان است.
آیت الله علوی گرگانی گفت: مردم فرق بین مسئول خدمتگزار و غیرخدمتگزار را می دانند و به همین دلیل در هر حالی از مسئول خدمتگزار قدردانی می کنند.
وی در ادامه با بیان این که حضور زائران به شهر مقدس قم نشان رضایتمندی از مسئولان است، گفت: مسئولان قم باید در این شرایط برای تعالی استان تلاش بیشتری انجام دهند.
وی با بیان این که کشور از هر لحاظ غنی است، گفت: لازم است برای استفاده درست منابع کشور، برنامه ریزی کرد و طوری نباشد که شهر قم در استفاده از منابع کشور دچار خسران شود.

* سال گذشته 350 طرح در قم به بهره برداری رسید
استاندار قم نیز در این دیدارها به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته، پرداخت و گفت: سال گذشته در قم 350 طرح به بهره برداری رسید.
سید مهدی صادقی، ثبت 8 هزار اشتغال در استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: درصدد هستیم به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم و در این عرصه خود را نیازمند کمک های حوزه های علمیه می دانیم.
حضرت آیت ‌الله خامنه‌ ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی، امسال را سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردند.
وی اظهار کرد: سالانه 20 میلیون زائر داخلی و 3.5 میلیون زائر خارجی از استان بازدید می کنند و این نشان می دهد قم از استان های پراهمیت است و باید به جایگاه اصلی خود در مسائل مختلف برسد.
وی بر حفظ منابع آبی استان تاکید و خاطرنشان کرد: در شرایط بسیار حساسی از لحاظ منابع آبی قرار داریم و همین مساله نشان می دهد موضوع آب چه قدر جدی است.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.