«افشین کریمی» روز شنبه در جلسه کارگروه پایگاه نظام ملی آدرس‌گذاری مکان محور در استانداری کرمانشاه افزود: این طرح از سال ۹۴ آغاز و متأسفانه تاکنون پیشرفت مناسبی نداشته و باجدیت پیگیری نشده است و برگزاری تنها یک جلسه در طول این سال ها برای پیگیری چنین موضوعی قابل قبول نیست.

او تصریح کرد: اگر طرح نظام ملی آدرس گذاری مکان محور (GNAF) در استان به خوبی تکمیل و اجرا می‌شد، به طور قطع در بحث مدیریت کرونا موفق‌تر عمل می‌کردیم، زیرا امکان ردیابی و خدمات دهی به بیماران سهل و شرایط مناسب تری برای کنترل وقطع زنجیره انتقال فراهم می شد.

او با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌ها تا یک ماه آینده باید میزان درصد پیشرفت فیزیکی این طرح (GNAF) را اعلام کنند، گفت: برای تکمیل این طرح، شهرداران نیز با دفتر شهری هماهنگی های لازم را انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در ادامه همکاری و اجرای صحیح طرح ملی GNAF توسط شهرداری ها را به عنوان یکی از ملاک های ارزیابی شهرداران توسط دفتر فنی استانداری ذکر کرد و اظهارداشت: انتظار می‌رود شهرداری کلانشهر کرمانشاه، ضمن همکاری با اداره کل پست، مصوبات جلسه را اجرا و همکاری های لازم را جهت تکمیل این طرح ملی به عمل آورد.

کریمی تأکید کرد: اداره کل پست استان ظرف یک ماه آینده باید میزان پیشرفت این طرح توسط هر کدام از شهرداری و فرمانداری ها را اعلام کند و بنیاد مسکن نیز با در اختیار قرار دادن نقشه های روستایی به پست، همکاری جدی را برای تکمیل این پروژه داشته باشد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.