کوروش محمودیان روز سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری ویروسی کرونا، افزود: با افراد متخلف و کسانی که مبادرت به فک پلمب برخی از این واحدهای صنفی غیرمجاز کرده اند، برخورد می شود.

وی با اشاره به موارد ابتلا در شهرستان گیلانغرب که جزء نقاط پرخطر است، ضرورت تداوم فاصله گذاری اجتماعی به ویژه در مکان های پرجمعیت همچنان الزامی است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب، از ایجاد تیم های بازرسی برای اصناف خبرداد و گفت: گسترش آموزش برای مشاغل پرخطر و تشدید هدفمند گندزدایی در نقاط خاص در دستور کار قرارگرفته و تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

محمودیان اضافه کرد:به هیچ عنوان نباید احساس کرد اوضاع عادی شده بنابراین رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید به صورت جدی درجهت قطع کامل زنجیره ابتلا اعمال شود.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز (۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) و براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۱۴۷۲ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: امروز پس از ۳۶ روز، تعداد موارد جدید یا ابتلای روزانه به کووید۱۹ در کشور، به کمتر از هزار مورد رسید اما متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به پنج هزار و ۸۰۶ نفر رسید.

به گفته او، تاکنون ۷۰ هزار و ۹۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و سه هزار و ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.