جلیل بالایی پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین این بارش‌ها سبب آبگرفتگی معابر، نفوذ به منازل در شهرهای کرمانشاه، تازه آباد و روستاهای استان و آسیب به واحدهای دامی شد که ارزیابی و برآورد آن در دستور دستگاه های ذی ربط قرار گرفت.
۹۱ عملیات امدادی در بارندگی چهارم اردیبهشت

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه نیز با اشاره به بارندگی‌های عصر پنجشنبه گفت: این با توجه به شدت بارندگی امروز ۹۱ عملیات یدک‌کشی خودرو و رفع آب گرفتگی منازل مسکونی صورت داد.

غلامرضا رضایی افزود: از مجموع ۹۱ عملیات، ۵۳ مورد یدک کشی خودرو و ۲۸ مورد رفع آبگرفتگی منازل مسکونی در مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه صورت گرفت.
وی ادامه داد: از زمان آغاز بارندگی در کرمانشاه و حجم بالای نزولات الهی تلفن ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی حدود یک هزار تماس و درخواست امداد داشته است.

وی در  پایان گفت: سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه با توان نفری ۱۸۰ نیروی آموزش دیده در هر ۲۴ ساعت آماده خدمات رسانی به شهروندان کرمانشاهی است.
هواشناسی کرمانشاه نیز بااشاره به ورود سامانه بارشی به استان هشدار داد: احتمال وزش باد شدید، طوفان و وقوع سیلاب در کرمانشاه وجود داد.

براساس این گزارش، سامانه ای بارشی قدرتمند از روز پنجشنبه وارد منطقه شده که تا پایان روز یکشنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد، فعالیت این سامانه منجر به وزش باد شدید، رگبار باران، رعد و برق، رگبار پراکنده، بارش تگرگ و وقوع گرد و غبار در سطح استان خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.