بهمن سعیدی‌پور روز چهارشنبه در نشست خبری که در دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه برگزار شد، گفت: بعد از اینکه نشانه‌هایی از وجود کرونا در قم مشاهده شد، همه کلاس‌های درسی دانشجویان را برای حفظ سلامت آنها تعطیل کردیم و باتوجه به اینکه در این دانشگاه اعتقادی به آموزش مجازی نداریم، همه آموزش‌ها و کلاس‌های درس را به صورت الکترونیکی برگزار کردیم.

وی اظهارداشت: برگزاری کلاس‌های درس به صورت الکترونیکی هزینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیادی را نیاز داشت و علاوه بر این هزینه‌ها ما در ابتدا ۱۴ رییس مرکز و معاون‌های آنها، ۱۴۰ عضو هیات علمی، هشت مدیر گروه و زیرمجموعه آنها را در این زمینه به صورت کامل آموزش دادیم.

رییس دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تکذیب خبری در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور گفت: ثبت‌نام در این مقطع هر ساله اواخر مهر و اوایل آبان ماه برگزار می‌شود.

سعیدی‌پور تاکید کرد: دانشگاه پیام نور هیچ‌گونه قراردای با شرکت‌ها و موسسات برای برگزاری آزمون فراگیر ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند زمان و نحوه ثبت‌نام در این آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش، پرتال سراسری و استانی پیام‌نور دریافت کنند.

دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در ۱۴ واحد سطح استان ، ۱۵ هزار دانشجوی مشغول به تحصیل دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.