به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه محسن دارابی در جلسه هم اندیشی خانه صنعت و معدن و مدیران تعدادی از صنایع تولیدی قند و شکر بر لزوم همکاری این واحدها با مجموعه سازمان صمت تاکید کرد و بیان داشت: تشکل‌های خصوصی بازوان اجرایی سازمان صمت هستند و در بیشتر کارهای اجرایی که به آنها واگذار شده توانسته‌اند به نحو ممکن و شایسته انجام دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: خانه صنعت و معدن به عنوان یکی از تشکل‌های خصوصی پا به پای دستگاه‌های اجرای استان توانسته مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی استان را مرتفع کند و همین امر باعث شده تا واحدهای تولیدی بتوانند مشکلات و مسائل مربوط به حوزه تولید را با صدای رسا تر بیان کنند؛ زیرا می‌دانند که مجموعه خانه صنعت و معدن از جنس خود آنهاست.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان ۱۰۰۰ تن از سهمیه شکر به استان به منظور تنظیم بازار استان در چارچوب سیاست‌های کارگروه تنظیم بازار استان اختصاص یافته است.

وی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا این سهمیه باید به صورت بهداشتی و بسته بندی شده در اختیار مردم قرار گیرد و بنابراین واحدهای تولیدی که ظرفیت بسته بندی دارند باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضمن بسته بندی شکر اختصاص یافته آن را در شبکه‌های توزیع تعریف شده از سوی کارگروه تنظیم بازار استان توزیع کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان یادآورشد: به منظور جذب سریع‌تر این سهمیه حواله‌های شکر با مهلت اعتبار یک روزه صادر می‌شود و واحد تولیدی موظف است در همان روز نسبت به جذب سهمیه اقدام کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.