«محسن دارابی» روز چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی خانه صنعت و معدن و همچنین مدیران تعدادی از صنایع تولیدی قند و شکر بر لزوم همکاری این واحدها با مجموعه سازمان صمت تاکید کرد و افزود: بنابراین واحدهای تولیدی که ظرفیت بسته‌بندی دارند باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضمن بسته‌بندی شکر اختصاص یافته آن را در شبکه های توزیع تعریف شده از سوی کارگروه تنظیم بازار استان توزیع کنند.

او تاکید کرد: به منظور جذب سریعتر این سهمیه؛ حواله‌های شکر با مهلت اعتبار یک روزه صادر می‌شود و واحد تولیدی موظف است در همان روز نسبت به جذب سهمیه اقدام نماید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه در ادامه گفت: تشکل‌های خصوصی بازوان اجرایی سازمان هستند و بیشتر کارهای اجرایی که به آن ها واگذار شده، توانسته‌اند به نحو ممکن و شایسته انجام دهند.

دارابی اظهار داشت: خانه صنعت و معدن به عنوان یکی از تشکل‌های خصوصی پا به پای دستگاه‌های اجرای استان توانسته مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی استان را مرتفع نماید و همین امر باعث شده تا واحدهای تولیدی بتوانند مشکلات و مسایل مربوط به حوزه تولید را با صدای رساتر بیان کنند زیرا می‌دانند که مجموعه خانه صنعت و معدن از جنس خود آنهاست.

در این جلسه مقرر شد که واحدهای تولیدی قند بیستون و اسلام آبادغرب بخشی از سهمیه شکر خود را در اختیار واحدهای قند ریز استان قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.