«انشاالله کولانی» روز سه‌شنبه به ایرنا افزود: اغلب پروژه‌های آبخیزداری تکمیل شده و باقی پروژه‌ها که در طبیعت و محیط باز هستند با اتمام تعطیلات و فراهم سازی شرایط جوی مناسب با اهتمام جدی از سرگرفته شدند.

او گفت: اعتبارات مناسبی برای پروژه‌های این حوزه کسب شده و پیگیری تخصیص اعتبار برای ادامه پروژه‌های سال گذشته اولویت کار اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان است.

وی در ادامه اعتبارات استان در سال ۹۸ در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری را ٢٠ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: با تلاش‌های بسیار این رقم به ۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد در سال جدید میزان اعتبارات برای پیشرفت فیزیکی هرچه بیشتر این پروژه‌ها به ٧٠ میلیارد تومان نیز برسد.

به گفته او، بودجه و اعتبارات دریافتی سال جاری تتمه اعتبارات سال گذشته است.

یک میلیون و ۷۱۷ هزار هکتار از مساحت استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه، منابع طبیعی است که ۵۲۷ هزار هکتار آن را جنگل و یک میلیون و ۱۹۰ هزار هکتار دیگر را یعنی حدود ۱.۵ درصد از وسعت منابع طبیعی کشور مراتع تشکیل می دهند.

استان کرمانشاه با ۲۴ هزار کیلومتر مساحت در غرب کشور واقع شده و به دلیل میزبانی از رشته کوه های زاگرس، مملو از جنگل های بلوط است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.