سردار «علی اکبر جاویدان» روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سال های اخیر کرمانشاه باوجود اینکه در تیررس نگاه دشمنان برای ایجاد ناآرامی و هرج و مرج بوده است اما خوشبختانه با حضور پرصلابت پلیس، ارتش، سپاه و بسیج نقشه آنان نقش بر آب شده و کار به جایی نبرده اند.

وی با بیان اینکه مطالبه جدی مردم از پلیس، برخورد با هرگونه ناامنی و افراد فرصت طلب و سودجو است، گفت: همکاران ما به عنوان خادمان مردم از هیچ تلاشی برای جلب رضایت آنها دریغ نمی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با هشدار به افراد مجرم بویژه در حوزهای قاچاق کالا و مواد و سارقان گفت: برخورد با این افراد جزو اولویت های کاری پلیس در سال جدید خواهد بود و این افراد بدانند که کرمانشاه جای امنی برای آنها نخواهد بود.

سردار جاویدان همچنین با تقدیر از سرهنگ سلیمی فرمانده سابق و دیگر کارکنان پلیس اسلام آبادغرب، گفت: این شهرستان باوجود کثرت جمعیت از لحاظ امنیتی در وضع مناسبی قرار دارد.

کشف ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار لوازم بهداشتی احتکار شده 

وی در ادامه به برخی اقدامات صورت گرفته پلیس پس از شیوع کرونا نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع این بیماری و در راستای مقابله جدی با محتکران، بالغ بر ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار عدد انواع ماسک، دستکش، محلول و ژل های ضدعفونی با تلاش ماموران پلیس کشف شده است. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین در این راستا ۶۵ فرد محتکر نیز شناسایی و پس از دستگیری به مراجع قضایی برای صدور احکام لازم تحویل داده شدند.

سردار جاویدان در ادامه از اعمال قانون و توقیف حدود یک هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی (۸ تا ۳۱ فروردین) خبر داد و گفت: در همین راستا نزدیک به ۱۰ هزار خودرو نیز به مقصد خود عودت داده شدند.

رییس پلیس استان کرمانشاه پلمب یک هزار و ۲۲۲ واحد صنفی که نسبت به تعطیلی داوطلبانه واحد کسب خود طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری بی توجه بودند را از دیگر اقدامات پلیس کرمانشاه طی ۲ ماه اخیر عنوان کرد.

وی ضدعفونی کردن و گند زدایی معابر شهری در کرمانشاه و چند شهرستان از جمله اسلام آبادغرب را یکی دیگر از اقدامات انتظامی استان برشمرد و گفت: در این راستا تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی استفاده شده است.

در این مراسم، ضمن تقدیر از سرهنگ «سلیم سلیمی» فرمانده سابق، سرهنگ «محمدرضا یاری» به عنوان فرمانده جدید انتظامی اسلام آبادغرب معرفی شد.

تقدیر از همسر شهید «ایرج حاجی مرادی» رییس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب که شب ۲۱ ماه رمضان سال گذشته در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد از دیگر برنامه های اجرا شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.