ماموستا ملا سید محمد محمدی روز شنبه در جلسه هماهنگی رزمایش همدلی و مواسات و کمک های مومنانه  شهرستان روانسر افزود: ثمره این رزمایش وحدت بیشتر ملت ایران و آسان شدن مشکلات و عبور از بحران کرونا خواهد بود.

وی تصریح کرد: این رزمایش بزرگ فرصت بسیار خوبی برای کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت:  ملت ایران با یک جنگ اقتصادی تمام عیار و تحریم های ناجوانمردانه ای مواجه است و در این بازه زمانی عمل دستورات مقام معظم رهبری بسیار راهگشا خواهد بود.

سعدی مصطفی زاده افزود: خوشبختانه وحدت و همدلی مردم و مسوولان در مبارزه با کرونا ملموس و مشهود است و این مهم نیز در شهرستان روانسر به خوبی نمایان است.

وی ادامه داد: مدیران شهرستان در اجرای رزمایش همدلی و مواسات و کمک های مومنانه پیش قدم باشند تا مردم استقبال بیشتری از این طرح داشته باشند و میزان مشارکت افزایش یابد.

فرماندار روانسر اضافه کرد: بانک اطلاعاتی جامع نیازمندان و آسیب دیدگان تشکیل تا از موازی کاری ها جلوگیری شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان روانسر نیز با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیرات گسترده ای در ابعاد مختلف بر زندگی همه افراد گذاشته‌ است، افزود: این رزمایش با هدف کمک به رفع مشکلات معیشتی خانواده های نیازمند و افراد آسیب دیده از کرونا و در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در این شهرستان انجام می شود.

سرهنگ محمدرضا الفتی تصریح کرد: با توجه به ضرورت مشارکت همه جانبه مردم، رزمایش همدلی و کمک مومنانه تا شکست ویروس کرونا در این شهرستان ادامه خواهد داشت و انشاءالله مرحله اول این کمک ها در دهه دوم ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: اجرای این رزمایش نیازمند بهره گیری از ظرفیت همه خیرین و ائمه‌جمعه و جماعات و نهادهای حمایتی است و کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیز در قالب بسته‌های غذایی و بهداشتی به جامعه هدف اهدا می‌شود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۷۹ هزار و ۴۹۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۹۵۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز جمعه درباره آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۴۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۹ هزار و ۴۹۴ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز چهار هزار و ۹۵۸ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.