فضل‌الله رنجبر روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه که با حضور مدیران و روسای نواحی سه گانه برگزار شد، ضمن تشکر از همه مدیران و معلمان که بعد از شیوع ویروس کرونا، آموزش دانش‌آموزان را متوقف نکردند، گفت: معلمان پرتلاش استان در این شرایط بحرانی ساعت کاری آنها افزایش پیدا کرده است که باید زحمات آنها در جامعه به نحو مطلوبی منعکس شود.

وی افزود: خوشبختانه از مجموع هفت هزار و ۲۰۰ کلاس درسی در کرمانشاه امروز بیش از پنج هزار و ۵۰۰ کلاس یعنی حدود ۸۰ د رصد به صورت مجازی برگزار، نظارت و رصد می‌شود.

رنجبر در ادامه از همه معلمان خواست سفیران سلامت در خانواده‌ها باشند و افزود: معلمان باید از فضای مجازی استفاده کنند و در کنار تدریس کتب درسی به عنوان سفیران سلامت نکات بهداشتی و نحوه ضوعفونی و گندزدایی را هم به دانش‌آموزان و والدین آنها آموزش و یادآوری کنند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های هفته گرامیداشت معلم در استان گفت: در این شرایط بحرانی که مشکلاتی فراوانی را برای معلمان ایجاد کرده است، اقدامات انجام گرفته برای این هفته کم است و انتظار می‌رود صدا و سیما و رسانه‌ها خیلی جدی‌تر خدمات و زحمات معلمان را در جامعه منتشر کنند.

این مقام مسوول، توجه به جهش تولید را در رفع بیکاری بسیار ضروری دانست و گفت: آموزش‌ و پرورش باید از ظرفیت بزرگ خود استفاده و فرهنگ تولید و حمایت از تولیدات داخلی استان کرمانشاه را بین دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها نهادینه کند تا در سال ۹۹ شاهد کاهش بیکاری در کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.