پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ «فضل الله شیری» در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در این مدت همچنین ۵۸۴ دستگاه خودرو غیربومی نیز توقیف یک ماهه و یا مبلغ پنج میلیون ریال جریمه شدند.

وی ادامه داد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در حال اجرا و تا پایان فروردین ادامه خواهد یافت.

سرهنگ شیری در ادامه و با تقدیر از زحمات کادر درمانی، پرستاران و پزشکان که شبانه روز برای کنترل و مهار بیماری کرونا تلاش می کنند، گفت: امروز همه قدردان زحمات و تلاش های مخلصانه و مجاهدت های این عزیزان هستیم.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد: کادر درمانی، پرستاران و پزشکان متعهد در حدود ۲ کاهی که از شیوع کرونا می گذرد دلسوزانه پای کار بوده و با تعهد خاصی به درمان بیماران و همچنین مراقبت های خاص از افراد در معرض ابتلا پرداختند.

سرهنگ شیری تصریح کرد: امروز همه ما شهروندان جامعه قدردان و سپاسگذار زحمات مخلصانه و تلاش های مجاهدانه کادر درمانی هستیم که برای رضای الهی در حال نبرد با بیماری کرونا هستند.

وی در پایان و با تقدیر از همراهی اکثر مردم با پلیس و دیگر مسوولان، از آنها خواست تا ترددهای غیرضروری خود را به حداقل رسانده و شرایطی ایجاد کنند تا زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر کادر درمانی در کنترل بیماری کرونا زودتر به نتیجه برسد.
در این دیدار همچنین دکتر «محمودرضا مرادی» رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با تقدیر از همراهی همه دستگاه اجرایی با کادر درمانی و خصوصا پلیس به منظور اجرای طرح های مناسب جهت پیشگیری از کرونا، گفت: امید می رود با همراهی و همدلی ایجاد شده به زودی شاهد کنترل این بیماری باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: برای کنترل بیماری کرونا امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همراهی مردم هستیم و امیدوارم تک تک شهروندان با درک حساسیت مسئله، همانند ایام نوروز که همکاری خوبی داشتند در روزهای پیش رو نیز این همراهی را تداوم بخشیده و به توصیه های ارائه شده در خصوص عدم خروج از منزل جز در موارد ضروری عمل کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.