به گزارش خبرنگار مهر، محمدابراهیم الهی‌تبار امشب یکشنبه در ستاد ساماندهی مشارکت‌های مردمی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ترویج ایثار یکی از بحث‌های مطرح در جمهوری اسلامی است و از آنجا که مردم ما نسبت به این امر اهتمام ویژه دارند توانسته‌اند در طول سال‌های انقلاب صحنه‌های زیبایی را رقم بزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: امروز نیز در این شرایط مردم استان کرمانشاه با تلاش در مشاغل مختلف اعم از کادر درمانی، تولیدکنندگانی که برای تأمین اقلام بهداشتی تغییر خط تولید دادند و… جلوه‌های زیبایی را به وجود آوردند.

وی مردم استان کرمانشاه را در کمک به هم‌نوعان پیش قدم برشمرد و بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم بدون شک سنت کمک به هم‌نوعان در این ماه رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت.

الهی تبار شناسایی افراد مبتلا به بیماری کرونا و ارجاع آنها به مراکز ۱۶ ساعته را کاری خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: در این راستا افرادی که تخصص مشاوره دارند ورود پیدا کرده و مردم را در ابعاد مختلف راهنمایی و ارشاد می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه نقش مساجد و بسیج را در خصوص کمک به اقشار آسیب دیده بسیار مؤثر دانست و افزود: مردم‌می توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به مسجد محله تحویل دهند و کمک‌های نقدی را نیز به حساب هلال احمر واریز کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در این راستا مجامع خیرین، موکب‌های اربعین، گروه‌های جهادی، ورزشکاران، اصناف و … می‌توانند جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.