سردار «علی اکبر جاویدان» روز یکشنبه در دیدار با دادستان کرمانشاه ضمن تبریک انتصاب وی اظهارداشت: مقابله با اشرار و افراد مجرم از جمله ماموریت های مشترک پلیس و دستگاه قضایی است که خوشبختانه اهتمام خوبی نیز برای این کار وجود دارد.

وی ادامه داد: هم افزایی ۲ سویه پلیس و دستگاه قضایی به عنوان ۲ بال امنیت آفرین جامعه می تواند بر امنیت موجود دامن زده و شرایط را برای مجرمان سخت تر از قبل کند.

سردار جاویدان تصریح کرد: ایجاد امنیت پایدار در جامعه از یک سو و مقابله شبانه روزی با مجرمان از سوی دیگر در برنامه های پلیس قرار داشته و همواره سعی شده تا جلوتر از طرح و نقشه این افراد اقدامات آنها خنثی شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در سال جدید پلیس مقابله با اشرار، مجرمان و قاچاقچیان را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و با جدیت و برابر قانون به مقابله با آنها می پردازد.

وی با بیان اینکه سال گذشته پلیس در راستای مقابله با قاچاق فعالیت های خوبی را داشته، گفت: انهدام ۲۲ باند و دستگیری حدود یک هزار و ۹۷۰ نفر از قاچاقچیان و عوامل مرتبط با باندهای قاچاق توسط پلیس آگاهی از جمله آنها بوده است.

سردار جاویدان در پایان با قدردانی از همکاری و حمایت های دستگاه قضایی از ماموران پلیس در راستای اجرای ماموریت های محوله؛ ابراز امیدواری کرد در سال جاری شاهد افزایش هم افزایی میان این ۲ دستگاه باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.