محمد خسروی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: میانگین بارش های استان از ابتدای مهرماه تاکنون شرایط مطلوبی دارد اما در مقایسه با سال قبل کمتر است.

وی با بیان اینکه بارش ها در مناطق قصرشیرین و سومار کاهش محسوسی دارد، گفت: بارش در مناطق شمالی و شرقی استان کرمانشاه از حد نرمال بیشتر است اما در مناطق غربی و مرزی کرمانشاه وضعیت بارش ها کمتر از حد نرمال گزارش می شود.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، از ابتدای مهر ماه تاکنون ۴۷۷ میلیمتر باران در شهر کرمانشاه باریده است که این میزان ۳۱ درصد از حد نرمال بیشتر است.

خسروی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه هوای کرمانشاه در هفته پیش رو روندی افزایشی دارد، گفت: هوای استان امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر پیش بینی می شود و احتمال بارش پراکنده در مناطق شمالی استان وجود دارد، اما از روز یکشنبه تا پایان هفته بارش قابل توجهی را برای کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌کنیم.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته گواور با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و سومار با ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.