آیت الله «مصطفی علما» روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اقدامات پلیس در ایام نوروز، اظهارداشت: پلیس در این ایام خدمات مختلف و گسترده ای را به مردم ارائه کرده که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به کار عبادت گونه پلیس کرمانشاه در ایامی که شاهد شیوع بیماری کرونا هستیم، گفت: بخش عظیمی از موفقیت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به خاطر تلاش های شبانه روزی پلیس و البته حاصل همراهی، همکاری، تلاش ایثارگرانه و شبانه روزی مدافعان سلامت و امنیت بوده است.

آیت الله علما تصریح کرد: اقدامات پلیس در طول ۲ ماه اخیر مانند ضدعفونی کردن معابر و کشف مقدار زیادی کالا و لوازم احتکار شده مورد نیاز مردم که در راستای سلامتی جامعه انجام شده قابل تقدیر است.

در ابتدای این دیدار سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز با ارایه گزارشی از عملکرد انتظامی استان گفت: در مدت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم با نیروی انتظامی همراهی و همکاری مناسبی داشته اند.

وی با اشاره به کاهش ۵۳ درصد تردد جاده ای در استان طی ۲۰ روز سپری شده از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: همچنین در این مدت شاهد کاهش ۷۴ درصدی تصادفات جرحی و ۷۶ درصدی تصادفات فوتی بوده ایم.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان در راستای قطع زنجیره بیماری کرونا گفت: پلیس کرمانشاه با بسیج امکانات تعداد زیادی از محلات شهر کرمانشاه و چندین شهرستان استان را ضدعفونی کرده است.

طبق آخرین آمار اعلام شده تاکنون ۶۷ هزار و ۲۸۶ نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا که چهار هزار و سه نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.