ایرج خانی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان داشت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ماموران انتظامی استان نظارت و کنترل بر صنوف را به صورت شبانه روزی رصد و با متخلفان برخورد می کنند.

وی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با محتکران اقلام و تجهیزات پزشکی و نظارت بر واحدهای صنفی را بخشی از اقدامات پلیس در طرح مقابله با کرونا خواند و گفت: ضمن حضور مستمر تیم های انتظامی در ۲۳ نقطه اجرای طرح و تداوم طرح های مقابله با محتکران، اقدامات قابل توجهی به ویژه در حوزه نظارت بر واحدهای صنفی در سطح استان اجرایی شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در مرکز استان ۵۸ واحد صنفی که بر خلاف مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشتند، پلمب شدند و برای ۱۲ واحد صنفی نیز اخطار پلمب و تعهد صادر شد.

خانی پور با تاکید بر ضرورت بسیج همگانی در مقابله با شیوع کرونا و لزوم پایبندی کلیه آحاد جامعه به مصوبات طرح فاصله اجتماعی، خاطر نشان کرد: همچنین ماموران انتظامی از یک واحد صنفی ۸۸۳ عدد قرص غیر مجاز کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.