به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حاتمی امروز شنبه در اولین جلسه ستاد جهش تولید با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه که در استانداری برگزار شد گفت: مقام معظم رهبری با توجه به وضعیت حاکم بر کشور نامگذاری سال را به زیبایی عنوان کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه مقوله تولید و تولید گرایی را یک معضل در کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه همه مایل به این مساله هستیم اما چون نادانسته و بدون برنامه پیش رفتیم به جای توسعه و پیشرفت، به کشور و استان ضربه می زنیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه نباید نگاه پروژه‌ای به تولید داشته باشیم، گفت: نظام برنامه ریزی باید در خدمت تولید باشد.

حاتمی بیان داشت: ما نمی‌توانیم با تهیه یک لیست فرمالیته در راستای تحقق تمهیدات رهبری گام برداریم بلکه باید در جهت تحقق شعار سال باید تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به شکوفایی اقتصادی برسیم باید پروژه‌هایی را تعریف کنیم که بتواند به سرانجام برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: مبارزه با فساد یکی از مقولاتی است که می‌تواند در توسعه و شکوفایی اقتصادی نقش ایفا کند و باید در لیست ارائه شده در اولویت قرار بگیرد.

این مسئول بیان داشت: در استان کرمانشاه هنوز یک نظام داده‌ای نداریم تا مدیران بتوانند اقدامات انجام شده حوزه خود را در آن ارائه دهند.

وی همچنین نظام برنامه‌ای استان را دچار ضعف دانست و گفت: بر این اساس لازم است نظام برنامه را در استان تقویت کنیم.

حاتمی گفت: اگر مسیر را برای جهش تولید اشتباه برویم بدون شک تا آخر سال نمی‌توانیم آن‌را به ثمر برسانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش اشاره‌ای به پروژه‌های اقتصادی در سال جهش تولید داشت و افزود: جابجایی گمرک، طرح جامع قصرشیرین، نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، شهرک فناوری، ساماندهی اصناف آلاینده، ساماندهی کامیون داران و بازار میوه و تره بار، بازار سنگ و اتمام تمامی پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت از جمله آن پروژه‌ها هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.