به گزارش خبرنگار ایرنا، رستگار یوسفی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی جوانرود که در ستاد انتظامی شهرستان جوانرود برگزار شد، افزود: الحمدالله در سال های اخیر شاهد تحول در نیروی انتظامی در راستای سطح هوشمندی در حوزه فعالیت های پلیسی هستیم و هر ساله در نمایشگاه بین المللی لوازم، تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی شاهد سیر صعودی این نیرو هستیم.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی پلیس را در ۲ نوع هوشمندی اعم از مدیریت هوشمند و مدیر هوشمند تعریف کرد و اظهارداشت: مدیریت هوشمند بهره گیری از سبک هایی است که به اداره روزآمد وکارهای سازمان یاری می کند و موجب کاهش خطاها و کاستی ها شده و بستر دقیق و سریع ماموریت ها را مهیا می کند.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: در راستای مدیر هوشمند نیز سازمان پلیس در سال های اخیر گام های بلندی برداشته و تسهیل امور انتظامی و اعتماد روز افزون مردم به پلیس موید این ادعا است.

یوسفی افزود: البته هوشمندی پلیس خاستگاهی معرفتی و معنوی نیز دارد که الگوی آن از الگوی کشورهای دیگر مجزا می کند.

وی اظهار داشت: الگوی پلیس هوشمند در ایران اسلامی در چهارچوب و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

فرماندار جوانرود گفت: در واقع پلیس در تراز انقلاب اسلامی، پلیسی عالم، توانمند، باهوش و همگام با فناوری های روز و البته باتقوا، صادق و انسان ساز است.

یوسفی، به وجه دیگر شعار امسال هفته ناجا اشاره کرد و افزود: وجه دیگر شعار هفته ناجا معطوف به امانت داری پلیس بوده که امین و پناهگاه درماندگان و اعتماد مردم به پلیس به عنوان امانت داران خود مدال افتخاری برای این نیرو است.

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود نیز با اشاره به شعار امسال هفته ناجا گفت: پلیس تلاش می کند فعالیت‌های خود را با رویکرد اجتماعی و با همکاری و مشارکت مردم انجام دهد.

سرهنگ هوشنگ مبارکی، تبعیت از منوبات مقام معظم رهبری در راستای گام دوم انقلاب، تلاش برای تحقق شعار سال، مبارزه با فساد، جرائم، قاچاق، موادمخدر، کاهش تصادفات و خدمت صادقانه به مردم از مهمترین اولویت های پلیس عنوان کرد.

در پایان  از ۱۰ نفر از پرسنل و کارکنان  نیروی انتظامی شهرستان جوانرود تجلیل شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
۷۴۵۳/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.