به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سالاری امروز شنبه در اولین جلسه ستاد جهش تولید با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: افسار شعاری را برای توسعه پیش رو داریم اما اقداماتی که در مورد تحقق این شعار است با یکسری دستورالعمل‌های تکراری مواجه است.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: همیشه همزمان با شروع سال پروژه‌هایی را تعریف می‌کنیم که با یک برنامه ریزی غلط در نهایت آخر سال پروژه‌ها را زخمی و نیمه تمام رها می‌کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: باید تمام هدف و برنامه ریزی ها بر اساس شعار سال شکل بگیرد اما می‌بینیم برنامه‌ها زمانی که به شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها می‌رود، برنامه شهرستانها غالب و از شعار سال فاصله می‌گیریم.

سالاری گفت: در برنامه‌ریزی‌ها می‌بینیم دوباره یکسری پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار آورده شده که برای به ثمر نشستن آنها نمی‌توان اقدامات قاطع انجام داد.

وی ادامه داد: جهش تعریف خاصی دارد که به یک زبان مشترک نیاز دارد که بر مبنای آن پیش برویم.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: برای جهش تولید باید زیرساخت‌های خدمات تولیدی و اقتصادی را فراهم کنیم و آن دسته از ضوابطی را که در این راستا دست و پاگیر هستند حذف کنیم.

سالاری خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم در سال جهش تولید اعتبارات را در حوزه‌های مختلف به سمت آن دسته از پروژه‌هایی که امکان جهش در آنها هست سوق دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1398439
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.