روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از امید قادری اعلام کرد: این بسته حمایتی با هدف حفظ اشتغال نیروی انسانی شاغل در حوزه گردشگری و صنایع دستی تهیه و تدوین شده است.
وی افزود: امهال سه ماهه مالیات اعم از مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده و تعویق سه ماهه بازپرداخت تسهیلات بانکی از جمله موارد حمایتی این بسته هستند.
قادری تصریح کرد: همچنین امهال ۲۳ درصد حق بیمه کارفرمایی پرسنل شاغل در واحدهای گردشگری و صنایع دستی از دیگر موارد این بسته حمایتی است.
مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه تعویق پرداخت قبوض خدماتی (آب، برق و گاز) را به مدت سه ماه و پس از آن به صورت اقساطی را از دیگر موارد مطرح شده در بسته حمایتی دولت عنوان کرد و گفت: همچنین امکان استفاده واحدها و فعالان گردشگری و صنایع دستی از اوراق تضمینی سرمایه در گردش، گواهی اعتبار مولد ( طرح گام) و امکان استفاده از تسهیلات بانکی با نرخ ۱۲ درصد در این طرح لحاظ گردیده است.
قادری خاطرنشان کرد: علاوه بر این تمدید سه ماهه موارد فوق الذکر به شش ماه نیز توسط وزارتخانه در دست پی گیری است که با نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.