حجت الاسلام علی ملکی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال است که نامگذاری سال را براساس مباحث اقتصادی کشور مطرح می کنند و این اهمیت مباحث اقتصادی است زیرا دشمنان این نظام الهی می دانند که امروز به لحاظ نظامی جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد و شکست کشور به لحاظ نظامی غیرممکن است از این رو تمام قدرت جهان کفر برای مقابله با ملت الهی ایران بر روی مباحث اقتصادی کشور متمرکز شده است.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریل گذاری سالیانه کشور را بر اساس مباحث اقتصادی برای مسوولان و مردم مشخص کردند و سال گذشته رونق تولید نام گرفت که بسیاری از کلام ایشان اجرا شد و امسال را جهش تولید قرار دارند تا کشور در مسیر رشد قرار گیرد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: نامگذاری سال جهش تولید یک انتخاب بسیار به جا و درست بود و باید مردم و مسوولان نسبت به این مساله اهمیت دهند و بستر مهم را چه در مباحث فرهنگی و چه در بخش اجرایی نهادینه کنندو کمک کنند که موانع رفع تولید برداشته شود.

ملکی ادامه داد: مبارزه با مفسدان اقتصادی نیز باید در راستای تحقق شعار امسال دنبال شود و مردم بدانند که با سوءاستفاده کنندگان از بیت المال برخورد می شود.

وی گفت: جهش تولید تنها مختص به مسولان نیست بلکه باید از نیروی جوان متخصص و تفکر نسل جوان در این راه بهره گیریم.

او ادامه داد: ما نیروی انسانی بسیار قوی داریم و باید از این جایگاه و توان استفاده کنیم و همچنین نیروی بومی اقتصادی که داریم را توانمند کنیم و رشد بدهیم  امید است سال ۹۹ سال پیروزی ملت جمهوری اسلامی بر تمام جهان کفر و استکبار جهانی باشد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال ۹۹، امسال را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند.

 قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد آن ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.