سعدی مصطفی زاده روز یکشنبه در جلسه تشدید اقدامات کنترلی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین  با بیان اینکه تفرجگاه‌های روانسر همواره مقصد مسافرینی از شهرستان های همجوار است، افزود: مسیرهای منتهی به مراکز تفریحی و گردشگری و تفرجگاه های این شهرستان از روزها پیش توسط عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مسدود شده است.

وی اظهار داشت: بازدید از مناطق گردشگری قوری قلعه و سراب روانسر ممنوع است و کلیه راه های دسترسی مناطق تفریحی محور روانسر – پاوه در حدفاصل راهدارخانه پلنگانه تا شهر شاهو و به ویژه مسیرهای محدوده روستاهای شبانکاره و قوری قلعه باتلاش راهداران مسدود شده است.

فرماندار روانسر با بیان اینکه تردد در محورهای کرمانشاه به روانسر و روانسر به پاوه با محدودیت و ممنوعیت همراه خواهد بود ادامه داد: در رورودی شهرستان در محدوده روستای کانی شریف و درخروجی شهرستان به سمت منطقه اورامانات در محدوده پلیس راه نیزاین محدودیت ها و ممنوعیت ها اعمال خواهد شد.  

مصطفی زاده گفت: از هم استانی ها  تقاضا می شود جهت حفظ سلامت خود و سایرین از حضور در این مناطق ،به ویژه در روز سیزده فروردین (روز طبیعت) خودداری کنند و با در خانه ماندن به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک نمایند.

وی اضافه کرد: تدابیر لازم برای ممانعت از گشت و گذار مردم در روز سیزده بدر انجام شده و انتظار داریم خانواده ها این توصیه ها و مقررات را رعایت کنند.

فرماندار روانسر با بیان اینکه وظایف تمام دستگاه های اجرایی و ارگان‌ها برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ابلاغ شده است، گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان با هدف جلوگیری از ازدحام در مناطق گردشگری و تفرجگاه ها تا اطلاع ثانوی بازدید از آنها ممنوع است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.