سرهنگ «هوشنگ مبارکی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با تقدیر از همراهی خوب مردم جوانرود برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا افزود: همه راه‌های فرعی شهرستان به جزء محور بیاشوش به جوانرود بسته شده و اجازه ورود به هیچ خودرویی با پلاک غیربومی داده نمی‌شود.

وی اظهارداشت‌: در صورت مشاهده هرگونه خودرو با پلاک غیر شهرستان علاوه بر اعمال قانون هر خودرو مبلغ پنج میلیون ریال توسط راهور جریمه نقدی و یک ماه نیز توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی جوانرود خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تا عبور از این بحران ادامه دارد.

سرهنگ مبارکی به نصب دوربین‌های پایش سرعت در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود:  این دوربین‌ها لحظه به لحظه اوضاع را کنترل و خودروهایی که بدون دلیل اقدام به دور دور کنند توقیف و با آنان برخورد می‌شود.

وی گفت: از مردم انتظار داریم در خانه بمانند و از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزارنفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرما نشاه واقع شده است.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست هشت نفر آمار مبتلایان این استان به ۲۰۷ نفر رسید که ۲۶ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز شنبه ( ۹ فروردین) در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزار و ۹۲ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۹۵۱ نفر از آنان ترخیص شده اند و اکنون ۱۱۵ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.