مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه له ایرنا گفت: وظیفه خود می دانیم که نه تنها در این شرایط بیماری کرونا، بلکه در هر زمانی نیاز به اهدا خون باشد در این موقعیت حاضر شویم تا شاید بتوانیم یاری رسان دوباره یک زندگی باشیم.

«معصومه حسنی‌خونسار»، با بیان اینکه اهدا خون یک وظیفه شرعی و انسانی است، افزود: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای روزهای در خانه ماندن برنامه های کتابخوانی را در فضای مجازی ادامه می دهیم و همشهریان ما با ضبط ویدیو معرفی کتاب خود در منزل و شرکت در مسابقه کتابخوانی و جشنواره کتابخوانی رضوی و ارسال آن در فضای مجازی و تبلیغاتی اداره کل کتابخانه ها ما را یاری می دهند.

وی اظهار داشت: با حضور در سازمان انتقال خون و اهدای خون از مردم شریف استان دعوت می کنیم در این امر حسنه انسان دوستانه و خداپسندانه شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، تلاش کارکنان این سازمان را ستودنی و نقش آنها را حیاط بخش به بیماران و نیازمندان به خون سالم دانست و با اهدا کتاب به این سازمان از زحمات پژمان صالحی فر، مدیرکل انتقال خون استان و همکاران وی قدردانی کرد و از بخش های مختلف و مراحل انجام خونگیری دیدن کردند.

شرایط برای اهدای خون فراهم است

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه نیز با ابراز خرسندی از حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی  و همکاران وی در همراهی با آنان عنوان کرد: تمام وسایل و تجهیزات اهدای خون، محیط و شرایط خون‌گیری سازمان کاملا استرلیزه، بهداشتی و یکبار مصرف است و هیچ جای نگران ناشی از ترس ابتلا به ویروس کرونا وجود ندارد.

«پژمان صالحی‌فر»، با بیان اینکه در چند روز اخیر متاسفانه اهداکنندگان خون در استان کاهش یافته گفت: در این روزها نیاز به خون اصلا کاسته نشده است و جا دارد از نیت خیر مدیرکل و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه تشکر کنیم و محیط مرکز برای اهدای خون کاملا بهداشتی است و همکاران ما تمام وقت برای پذیرش اهدا کنندگان خون آمادگی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.