جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اخطاریه‌ها و پیش بینی‌های مربوط به آمادگی برای سال نو و بارش باران ستادهای پیشگیری استان اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آمادگی لازم در استان کرمانشاه وجود دارد و ما برای شرایط سخت آماده هستیم، اما پیش بینی اوضاع سیل ناشی از بارش باران پیش رو برای استان کرمانشاه اعلام نشده است.

وی گفت: پیش بینی هواشناسی برای استان تاکنون در حد بارش‌های معمولی بوده است و برای نهم و دهم و یازدهم فروردین ماه بارش معمولی گزارش شده و منتظر گزارش‌های تکمیلی و دقیق هواشناسی هستیم.

بالایی عنوان کرد: اعلام آمادگی لازم انجام شده و اگر استان کرمانشاه شامل استان‌هایی شود که پیش بینی سیل در آنها وجود دارد، حتماً جلسه‌ای در استانداری برگزار می‌شود و به مردم اعلام و اخطاریه‌های لازم داده خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه بیان داشت: تاکنون گزارشی مبنی بر سیل در استان کرمانشاه واصل نشده است تنها بارش معمول و حداکثر تا ۳۵ میلیمتر در استان کرمانشاه پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه در حال حاضر جز استان‌های معین طبق سیاست‌های کلی کشور، برای کمک به استان‌های سیل زده چند روز گذشته نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.