سرهنگ «محمد حیدری» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در مدت زمان یاد شده ۲ فقره تصادف قوتی و ۳۳ فقره تصادف جرحی در جاده های استان کرمانشاه به وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: همچنین از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ابتدای روز پنجم فروردین ۶۴ فقره تصادف خسارتی نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رخ داده است.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: آمار افراد جان باخته در سوانح رانندگی در مدت زمان یادشده و در مقایسه با آمار تعطیلات نوروزی سال گذشته ۸۵ درصد، آمار افراد مجروح ۴۱ درصد و آمار تصادفات خسارتی نیز ۳۳ درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس راه کرمانشاه همچنین از کاهش ۳۸ درصدی مجموع تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی در نوروز ۹۹ نسبت به نوروز ۹۸ خبر داد.

وی با بیان اینکه ۲ فقره تصادف فوتی در محور کرمانشاه - خسروی رخ داده، افزود: بیشترین تصادفات جرحی با ۹ فقره و ۱۶ مصدوم نیز در محور کرمانشاه - سنندج به وقوع پیوسته است.

سرهنگ حیدری گفت: محور سرپل ذهاب با پنج فقره و ۹ مصدوم و محور کنگاور - نهاوند با چهار فقره و پنج مصدوم در رده های دوم و سوم از لحاظ سوانج جاده ای قرار دارند.

این مقام انتظامی در ادامه از کاهش ۴۹ درصدی ترددهای جاده ای استان از ۲۷ اسفند تا چهارم فروردین خبر داد و گفت: در این مدت همچنین ترددهای ورودی به استان نیز ۳۳ درصد کاهش داشته است.

وی در پایان علت کاهش ترددهای جاده ای را عمل کردن شهروندان به توصیه مسوولان برای عدم خارج نشدن از منزل در راستای پیشگیری از شیوع کرونا اعلام کرد و گفت: امیدوارم این روند همچنان تا مهار کامل این بیماری ادامه داشته باشد.

سرهنگ حیدری در پایان از استقرار ۷۰ گشت پلیس راه در جاده های استان خبر داد و گفت: با افراد متخلف بدون گذشت برخورد و رانندگانی که در طول مسیر ۲ حرکت تخلف ساز انجام دهند خودرویشان توقیف می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.