فرزاد سهیلی روز دوشنبه به ایرنا گفت: با توجه به جو نگران کننده ای که از شیوع کرونا در جامعه ایجاد شده این پویش راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: ایده راه اندازی این پویش در استان کرمانشاه پس از رایزنی با وزارت آموزش و پرورش و سازمان آموزش و پرورش استثنایی مورد استقبال قرار گرفت.

سهیلی اضافه کرد، در این طرح از همکاران خواسته ایم با صدا و امکانات و ابزارنوین کلیپ های صوتی سه دقیقه ای با مضمون امید، نشاط، زندگی و مباحث معنوی را به دبیرخانه کرمانشاه ارسال کنند.

به گفته وی، ارسال آثار تا ۱۵ فروردین زمان دارد و در ۳۰ فروردین از ۱۰ برگزیده سراسر کشور که اثر ارسال کنند تقدیر می شود.

این مسوول یادآور شد، تحقق شعار در خانه بمانیم یکی از اهداف این پویش است تا از در خانه ماندن صدای امید و نشاط را تولید کنند و دیگر اینکه همکاران با بکارگیری ابزارهای نوین تجربه بیشتر کسب کنند.

سهیلی یادآور شد، محتوای کلیپ های صوتی باید بر ۲ بخش باشد که یک بخش انگیزه و امید برای دانش آموزان و خانواده های استثنایی و دیگر اینکه محتوای آن در راستای امیدبخشی به همه جامعه است.

 علاقه مندان می توانند برای شرکت در مسابقه کلیپ های صوتی خود را به شماره ۰۹۱۰۶۴۱۸۱۳۵ پیام رسان"بله" ارسال کنند و هر همکار مجاز به ارسال یک اثر است و ذکر مشخصات تولیدکننده الزامی است.

هم اکنون چهارهزار نفر دانش آموز در هفت گروه معلولیتی در مدارس استثنایی استان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.