امید قادری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در ارتباط به توئیت وزیر ارتباطات که کرمانشاه را به عنوان یکی از مقاصد عمده مسافران نوروزی معرفی کرده بود، اظهارداشت: بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونای کرمانشاه همه مراکز اقامتی استان شامل هتل ها، مهمانپذیرها، بومگردی ها و مراکز پذیرایی تا اطلاع بعدی تعطیل هستند و هیچ گونه پذیرش مسافر در استان نداریم.

 او با اشاره به اینکه تصاویر و مستندات این موضوع در فضای مجازی نیز منتشر شده است، گفت: تمامی فعالین گردشگری استان ملزم به اعمال دستورات ستاد مقابله با کرونا هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، در خصوص مسافران ورودی به استان اظهارداشت: عمده این مسافران کرمانشاهی های مقیم و یا شاغل در سایر استان ها هستند که به استان زادگاه خود مراجعت کرده اند.
 قادری در خاتمه تاکید کرد: ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه با رویکرد مقابله با ویروس کرونا هم اکنون فعال است و در این ایام به صورت مستمر تاسیسات گردشگری استان را رصد و به تخلفات و شکایات مردمی رسیدگی می کند.
۲۷ هتل، سه هتل آپارتمان، ۱۹ مهمانپذیر، هفت سفره خانه، ۱۵ واحد پذیرایی بین راهی منفرد، ۱۷ رستوران بین راهی، ۱۴ مجتمع گردشگری، حدود ۲۰ اقامتگاه بوم گردی، ۵۰ خانه مسافر دارای مجوز موقت در سطح استان وجود دارد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست پنج نفر آمار مبتلایان این استان به ۱۶۸ نفر رسید که ۱۶ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز شنبه (دوم فروردین) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۸۴۵ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۷۲۵ نفر از آنان ترخیص شده اند.
رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۱۰۴ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: براساس آمار ۷۵ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۱۲ نفر در اسلام آبادغرب، ۳۴ نفر در سنقر، ۱۹ نفر در کنگاور، پنج نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، هشت نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، پنج نفر در پاوه و چهار نفر در سرپلذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.