پیمان جهانگیری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تدابیر شدید در ورودی اندیمشک اندیشیده شده و با نظارت روزانه ، همه مسافران از ورودی پل زال به مبدا سفر خود بازگردانده می شوند.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم ، ایام نوروز امسال هیچ گونه امکانات رفاهی و تفریحی به مسافران نوروزی اختصاص داده نشده است.

وی بیان کرد:تردد در سطح شهرستان از شرایط پرخطر محسوب می شود و با توجه به اینکه اندیمشک ورودی خوزستان است و هرسال جمعیت میلیونی مسافران از اندیمشک تردد می کنند این تردد ها محدود شد.
وی  از شهروندان خواست از هرگونه تردد در سطح شهرستان خودداری کرده و تا دو هفته آینده خود را قرنطینه خانگی کنند.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: بازدید مسافران از همه اماکن تفریحی گردشگری از جمله سدهای کرخه و دز ممنوع است ضمن اینکه هتل ها و مهمانسراها از پذیرش مسافران نوروزی تا اطلاع ثانوی منع شده اند.
وی افزود: این یک حرکت ملی برای حفظ سلامت آحاد مردم کشور است و لذا از همه مردم تقاضا می شود از مسافرت و تردد غیرضروری خودداری کنند.
جهانگیری با تقدیر از همکاری مردم اندیمشک در مدت شیوع بیماری افزود: بیش از ۶۱ هزار نفر از شهروندان اندیمشک در سامانه غربالگری الکترونیکی وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند و این همکاری و مشارکت مردم در پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری ، بسیار مهم است.

در حال حاضر ۴۲۲ در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۲۴۲ بیمار بهبود یافته و مرخص شده اند اما ۵۷ نفر فوت کرده و ۱۲۰ بیمار دیگر نیز در بیمارستان ها بستری هستند.

ویروس کرونا موسوم به کووید – ۱۹ ، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و به همه کشورهای جهان سرایت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.