پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سردار علی اکبر جاویدان اعلام کرد: ماموران پلیس  امنیت اقتصادی با دریافت خبری مبنی بر احتکار مقدار زیادی دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در کرمانشاه رسیدگی به موضوع را  در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی برای دستگیری متهم و بازرسی از آن محل به نشانی اعلامی اعزام شدند.

سردار جاویدان‌ با بیان اینکه با دستگیری فرد محتکر از انبار وی ۴۸۰ هزار دستکش و ۲۰۰ عدد ماسک طبی و صنعتی و ۳۴۲ عدد  محلول ضدعفونی کننده کشف شد ، گفت: کلیه اموال کشف شده به نماینده سازمان غذا و دارو تحویل شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده بنا به نظر کارشناشان حدود ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تحقیقات اولیه و اعتراف به جرم ارتکابی به دادسرای جرایم پزشکی و دارویی معرفی شد.

وی در ادامه از کشف تعداد ۲ هزار و ۳۱۵ بطری ژل و ۲۵۰ لیتر محلول ضدعفونی در ماموریتی دیگر و توسط ماموران شهرستان کرمانشاه خبر داد.

 سردار جاویدان افزود: در همین راستا ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی محل های احتکار کالا شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

وی در پایان گفت: پلیس با افراد محتکر و سودجویی که با اقدام خود سلامت افراد جامعه را با مخاطره روبرو می کنند قاطعانه برخورد و اجازه عرض اندام به آنها نمی دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.