سرهنگ محمود علی‌فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر احتکار اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در انبار یک واحد صنفی در گنبدکاووس، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از محل مورد نظر، ۱۳۵ لیتر مواد ضدعفونی کننده احتکار شده به ارزش ۷۰ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشار به پلمب این واحد صنفی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ علی‌فر اظهارداشت: با توجه به شرایط موجود جامعه و نیاز مردم به مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، رفتارهای غیرانسانی محتکران سبب ایجاد ناامنی روانی در جامعه می‌شود و پلیس با جدیت با این‌گونه افراد سودجود و فرصت طلب برخورد قانونی می‌کند.

وی افزود: همچنین با اجرای طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی گنبدکاووس با هدف ارتقای احساس امنیت در جامعه در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۲ متهم تحت تعقیب مرجع قضایی و انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس تاکید کرد:‌ هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و از شهروندان تقاضا داریم موارد مشکوک و فعالیت افراد مجرم را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند.

شهرستان مرزی گنبدکاووس با  ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.