کیوان کاشفی روز چهارشنبه به ایرنا گفت: این کمک‌ها شامل ۱۰ دستگاه پالس اکسی‌متر، ۶ هزار دستکش، ۹۰۰ شیلد محافظ صورت، ۹۰۰ کلاه یکبار مصرف و ۹۰۰ عدد عینک محافظ چشم و هزار و ۳۰۰ عدد ماسک است.
وی افزود: پیش از این نیز ۲ دستگاه ونتیلاتور و تعداد قابل توجهی تجهیزات پزشکی و محافظتی به مراکز درمانی استان تقدیم شده بود.
این عضو اتاق بازرگانی ایران توضیح داد: همه این کمک‌ها به همت اتاق کرمانشاه تهیه و توزیع شده و هزینه تهیه این تجهیزات با کمک اتاق بازرگانی و تعدادی از فعالین اقتصادی تامین شده است.
کاشفی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا یکی از نگرانی‌های اصلی تامین تجهیزات موردنیاز مراکز درمانی بود که اتاق بازرگانی در این زمینه پیشقدم شد.
وی تاکید کرد: اتاق بازرگانی کرمانشاه در راستای مسوولیت های اجتماعی خود تلاش در رفع دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان و جامعه پزشکان و پرستارها دارد.
رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه اعلام کرد: اتاق بازرگانی در ایام پیش رو تعطیل نیست و به فعالیت‌های داوطلبانه خود ادامه می‌دهد و در تدارک تهیه سومین محموله کمک‌های بهداشتی و درمانی برای بیمارستان‌های استان است که به زودی تامین و توزیع خواهد شد.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۱۴۵ نفر در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۱۲ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۶ هزار ۱۶۹ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و پنج هزار و ۳۸۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.