علی شمشیری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای گذر از این پیچ خطرناک باید گوش به فرمان مسوُولان دلسوز باشیم و همچنین به کادر درمان و پزشکی به عنوان خط شکنان و کاربران دلسوز پدافند علیه این ویروس پنهان و خطرناک اعتماد داشته باشیم.

او همچنین با قدردانی از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی به عنوان افسران جنگ نرم از مردم خواست در این شرایط اخبار و اطلاعات مربوط به کرونا را از منابع موثق و دلسوز رصد کنند.

او گفت: با توجه به هجمه جنگ روانی دشمن در این روزها متاسفانه تبعات تبلیغات روانی دشمنان قسم خورده دین اسلام و ایادی خود فروخته آنان به ظاهر در قالب دلسوز ملت ایران امروز کمتر از آسیب ویروس منحوس کرونا نیست.

وی تاکید کرد از این رو مدیریت و محوریت اطلاع رسانی موضوعات در دست اقدام توسط خط شکنان مبارزه با کرونا که همانا کادر درمان و پزشکی هستند به لحاظ انتقال سریع و صریح این اقدامات به جامعه باید توسط رسانه‌های رسمی و مورد وثوق جامعه از جمله خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه رسمی کشور انجام شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در ادامه گفت: از طرفی انتقال هشدارهای مسوُولان ذیربط استان در خصوص رعایت مسایل بهداشتی و ماندن در خانه از طریق رسانه ها باید برای مردم حجت باشد چرا که هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد وقتی تمام دلسوزان جامعه دارند ندا می دهند و مردم را به خاطر حفظ جان خود و عزیزانشان به ماندن در منزل به عنوان بهترین پناهگاه توصیه می کنند واقعا باید بدانند که خطر جدی است.

شمشیری افزود: چند روز پیش که مهندس بازوند استاندار کرمانشاه موضوع را به بمب باران تشبیه و توصیه به ماندن در خانه را می نمود ناخودآگاه یاد دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی افتادم در یک برهه زمانی در یکی از یگان های رزمی سطح استان حدود ۶ ماهی دارای مسوُولیت در واحد پدافند هوایی آن یگان بودم که به محض صدای آژیر وضعیت قرمز غیر از خدمه پدافند ضد هوایی همه مردم و حتی سایر نیروهای رزمی بخاطر حفظ جانشان به پناهگاه می رفتند و وظیفه حفاظت از جان و مال مردم برای جلوگیری از بمباران بر عهده یگان های ضدهوایی بود.

او گفت: امروز ما دقیقا در همان وضعیت جنگی هستیم شاید تاکتیک و تکنیک و جبهه تغییر کرده باشد ولی دشمن همان دشمن است، از کجا معلوم که این ویروس هم ساخته و پرداخته دست همان دشمنان باشد.

تاکنون در استان کرمانشاه ۱۴۵ نفر به بیماری کرونا مبتلا و ۱۲ نفر آنها جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.