سجاد اعظم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن حمایت از راه اندازی پویش «سهم از کرونا» توسط این خبرگزاری، اظهارداشت: همه ما عضو یک جامعه هستیم و به یک اندازه برای شکست دادن بحران ایجاد شده سهم داریم.

وی با بیان اینکه انجام درست وظیفه در مقابل بیماری کرونا می تواند هرچه سریعتر آن را ریشه کن کند، گفت: شاید مهمترین وظیفه ای که امروز بر عهده عموم مردم قرار دارد ماندن در خانه و پرهیز از حضور در اماکن عمومی است.

اعظم خاطرنشان کرد: خود من در هفته های اخیر و پس از تعطیلی لیگ برتر هندبال به ندرت از منزل خارج شده ام تا سهم خود را از شکست دادن کرونا انجام داده باشم.

مدیرعامل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور گفت: اگر همه به وظایف خود درست عمل کنند زودتر از آنچه که اعلام شده می توانیم کروما را شکست دهیم.

وی در پایان گفت: من به همه هم استانی و ها بخصوص طرفداران تیم زاگرس توصیه می کنم با ماندن در منزل روند شکست کرونا را تسریع بخشیده و سهم خود را در مقابله با این بیماری ایفا کنند.

در استان کرمانشاه تاکنون ۱۳۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا و ۱۱ نفر آنها جان خود را از دست داده اند، ضمن اینکه ۱۱۰ نفر مشکوک به این بیماری نیز در بیمارستان های استان بستری هستند.

بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا در استان متعلق به شهر کرمانشاه با ۶۱ نفر، سنقروکلیایی با ۲۸ نفر و کنگاور با ۱۷ نفر بوده است.

همچنین شهرستان های روانسر، ثلاث باباجانی، دالاهو و قصرشیرین تاکنون مبتلای به کرونا نداشته اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.