علی مظاهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همه ما باید بیماری کرونا را جدی بگیریم و فکر نکنیم این بیماری برای بقیه است و به سراغ ما نمی آید.

وی گفت: مسوولان هر قدر هم تلاش کنند تا حمایت و پشتیبانی مردم و رعایت نکات مطرح شده انجام نشود نمی توان چندان برای کنترل و مهار کرونا خوشبین باشیم.

مظاهری با بیان اینکه همه باید برای شکست دادن بیماری کرونا تلاش کنیم، گفت: شاید مقداری در خانه ماندن آن هم در این ایام و روزهای پایانی سال سخت باشد اما چاره ای نیست و لازم است برای ریشه کن کردن هرچه زودتر این بیماری رفت و آمدهای خود را به شدت محدود کنیم.

دارنده ۶ مدال مسابقات قهرمانی و بازی های آسیایی، ادامه داد: اگر به سلامت خود و خانواده امان فکر می کنیم و عزیزانمان برایمان مهم هستند باید ترددهای خود را به خارج از منزل بسیار محدود کرده و به توصیه های ارایه شده نظیر رعایت بهداشت فردی عمل کنیم.

وی گفت: مردم برای کنترل این بیماری باید به صورت جدی پای کار باشند تا در کنار مسوولان بتوانیم هرچه سریعتر این بیماری را کنترل و مهار کنیم.

مظاهری در عین حال از مسوولان و دولتمردان خواست تا هرچه سریعتر لوازم موردنیاز مردم مانند ژل های ضدعفونی، دستکش و ماسک را برای عموم مردم فراهم کنند تا مجبور نباشند در این شرایط به ده ها داروخانه و واحدهای صنفی دیگر مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست ۱۳ نفر آمار مبتلایان این استان به ۱۱۵ نفر رسید که ۱۰ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز یکشنبه (۲۵ اسفند) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۱۶ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۵۰۳ نفر از آنان ترخیص شده اند.
رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۹۶ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: براساس آمار ۵۳ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۹ نفر در اسلامآبادغرب، ۲۰ نفر در سنقر، ۱۴ نفر در کنگاور، سه نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، ۶ نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، ۲ نفر در پاوه و ۲ نفر در سرپل ذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.