سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیجیان این شهرستان در تمامی صحنه‌های کشور پیشگام و پیشقدم هستند و این بار نیز در صحنه مقابله با شیوع بیماری کرونا در شهرستان و حفظ سلامت مردم حضوری فعال و موثر دارند.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حفظ سلامت مردم، بسیجیان شهرستان به میدان آمده و تمام توان خود در جهت ضدعفونی کردن شهرستان اعم از خیابان‌ها و معابر عمومی سطح شهر و روستاهای مختلف شهرستان به کار گرفته‌اند.

وی اعلام کرد: کلاس‌های آموزشی ویژه بسیجیان با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شده و راه‌های مقابله با شیوع کرونا فراگرفته‌اند تا به میدان عمل رفته و علیه این جنگ بیولوژیک خدمت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سرپل‌ذهاب با اشاره به حضور بسیجیان و پاسداران در کمک‌رسانی به مردم بعد از  جنگ‌ تحمیلی، در بحران‌های پیش آمده زلزله و سیل، گفت: سپاه در تمام صحنه‌ها در بین مردم با تمام توان آماده خدمت است و با گذشتن از جان خود حافظ امنیت کشور بودند و امروز در کنار کادر پزشکی و درمانی پیشگامان و حافظان سلامت مردم هستند.

سرهنگ پاسدار اکبری همچنین از از اهدای ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال به افراد کم برخوردار و خسارت دیده بر اثر شیوع کرونا خبر داد و گفت: این بسته‌ها به افرادی اهدا شده که به دنبال سرایت بیماری ویروسی کرونا، شغل خود را از دست داده‌اند و شامل برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، حبوبات، روغن و کنسروماهی است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران با تمام توان و استفاده از پتانسیل‌های موجود در جهت مقابله با ویروس کرونا پای کار است و با مشارکت مردم این بیماری را شکست خواهد داد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۱۰۲ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که سه نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۲ هزار ۷۲۹ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و چهار هزار و ۳۳۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.