کیوان کاشفی روز شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: از همه فعالان اقتصادی استان کرمانشاه درخواست می‌شود با مسوولان در زمینه غلبه بر بحران کرونا همکاری کنند.
رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی استان در خانه به‌عنوان امن‌ترین مکان برای مقابله با کرونا بمانند، گفت: ماندن افراد مختلف جامعه در خانه نقش مهمی در مهار شیوع ویروس کرونا دارد.
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران از انجام اقدامات کارشناسی دقیق برای بررسی خسارت و زیان وارد از شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف خبر داد.
کاشفی، سنجش میزان ضرر و زیان فعالان اقتصادی ناشی از اپیدمی کرونا را اقدامی مطالعاتی و علمی بیان کرد و افزود: مطالعه خسارت اقتصادی این بحران توسط اتاق بازرگانی انجام می‌گیرد.
وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای جبران ضرر و زیان واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی با همکاری مسوولان و نمایندگان به‌کار می‌گیریم، تصریح کرد: این اقدامات پس از مهار این بحران نتیجه می‌دهد.
رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه، مهمترین موضوع در شرایط فعلی را مشارکت همه مردم برای مهار شیوع ویروس کرونا دانست و متذکر شد: مشارکت همه مردم و مسوولان به طور قطع نتیجه‌بخش خواهد بود و باید این موضوع به‌صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.
کاشفی تاکید کرد: در شرایط فعلی باید توجه جدی داشته باشیم فعلا مهار شیوع این ویروس اولویت اصلی است و همه باید نهایت مشارکت و همکاری را با کادر درمانی برای کنترل اوضاع داشته باشند.
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران گفت: اتاق بازرگانی با یک برنامه‌ریزی مدون علاوه بر توجه به فعالان اقتصادی، اقدامات اساسی و خوبی برای پشتیبانی از مراکز درمانی انجام داده است که به‌ زودی اجرایی می‌شود.
رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه مشارکت همه مردم، فعالان اقتصادی و مسوولان برای تقویت کادر درمانی و آموزش مردم را مورد تاکید قرار داد و از مهمترین راهکارهای کنترل زودتر این بحران برشمرد و گفت: کنترل هر چه زودتر این بحران از تبعات مختلف آن در بخش سلامت، اقتصاد و... می‌کاهد.
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: ورود نیروهای مسلح در کنار متولیان امر برای مهار شیوع ویروس کرونا به فرمان مقام معظم رهبری موجب دلگرمی کادر درمانی و مردم شده و به طور قطع با همدلی و مشارکت این بحران را سپری می‌کنیم و البته از این روزهای سخت می‌توان درس‌های بزرگی نیز کسب کرد.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا روز جمعه ۲۳ اسفند ۹۴ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که ۱۰ نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۱ هزار ۳۶۴ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و سه هزار و ۵۲۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.