هدایت حاتمی چهارشنبه شب در نشست کمیته تامین،تولید و توزیع ستاد مقابله با کرونا که در استانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت حساس جامعه، لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در زمینه تولید، توزیع و نظارت در زمینه مواد ضدعفونی کننده را متذکر شد و گفت: ۱۰ واحدتولیدی مواد ضدعفونی دراستان بصورت تمام وقت فعالیت دارند و بخش قابل توجهی از نیاز استان را تامین می‌کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به تصمیمات اتخاذ شده دراین کمیته اشاره واظهارداشت:براساس تقسیم کاری که انجام شد دانشگاه علوم پزشکی استان مسوول توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده های بر پایه الکل ونیز سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مسوول توزیع محلول ضدعفونی کننده سطوح تعیین شدند.
حاتمی افزود: تسریع و تسهیل در توزیع اقلام ضدعفونی کننده از طریق شرکت پخش البرز در سراسر استان و نیز تسریع در تامین پارچه موردنیاز واحدهای تولید ماسک از طریق سازمان صنعت معدن و تجارت استان از دیگر مصوبات این کمیته بود.
وی بر استفاده ازتمام ظرفیت‌های موجود استان در زمینه توزیع وپخش مواد و کالاهای مورد نیاز مردم استان تاکید وبیان داشت: به همین منظور مقرر شد که از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ برای توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم ونیز ظرفیت شرکت پست استان برای توزیع و تحویل بسته‌ها و اقلام مورد نیاز مردم استان استفاده مطلوب ببریم.
معاون استاندار در پایان بر نظارت همه جانبه در خصوص توزیع صحیح مواد موردنیاز مردم تاکید و گفت: به جهت بازرسی و نظارت کامل بر روند توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مصوب کردیم که معاونت بازرسی سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بعنوان تیم بازرس، بر روند امور از تولید تا توزیع و مبارزه با سوء استفاده‌های احتمالی نظارت داشته باشد.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تا عصر چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه ۹۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند که تاکنون آزمایش کرونا ۵۹ نفر از آنان مثبت اعلام شده است و هفت نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست دادند.
به گزارش ایرنا، از ابتدای شناسایی ویروس کرونای جدید در کشور ظهر چهارشنبه ۹ هزار و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۲ هزار و ۹۵۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به ۱۱۳ گسترش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.