مهدی عبدالمالکی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اجرای برنامه‌های اتوبوس سلامت در پیشگیری از ابتلای شهروندان به کرونا را بسیار ارزشمند دانست و اظهارداشت: شهرداری کرمانشاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در ادامه برنامه‌های خود در راستای پیشگیری از ابتلای همشهریان به کرونا نسبت به ارایه خدمات نظیر توزیع رایگان ماسک و محلول‌های ضدعفونی در محلات حاشیه نشین شهر می کند.

وی اضافه کرد: به منظور تسهیل دسترسی تمام افراد و شهروندان در تمام نقاط شهر کرمانشاه، این برنامه در قالب اتوبوس سلامت اجرا شده به نحوی که این اتوبوس‌ در تمام نقاط شهر تردد می‌کند و در دسترس همگان قرار دارد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در خاتمه از تلاش اداره سلامت اجتماعی سازمان در راستای صیانت از سلامت شهروندان تقدیر کرد.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونای جدید در کشور تا ظهر یکشنبه ۱۸ اسفند ۶ هزار و ۵۶۶ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۱۹۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۲ هزار و ۱۳۴ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.