خیراله خزایی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری مقابله با کرونا که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: کنگاوری ها پس از پایان دوره بیماری کرونا، قطعا همچون سالهای گذشته میزبان شایسته ای برای میهمانان خواهند بود.
فرماندار کنگاور در ادامه گفت: مقابله با ویروس کرونا یک موضوع فراگیر است که مشارکت آحاد جامعه برای پیشگیری از شیوع و ابتلا به آن ضروری است.
وی افزود: رعایت بهداشت فردی، توجه به توصیه‌ها و هشدارهای وزارت بهداشت، همراهی با دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و جلوگیری از پخش شایعات جزو مهمترین وظایف عموم جامعه در پیشگیری از شیوع و ابتلا به ویروس کرونا است.
فرماندار کنگاور، توقف فعالیت تالارها، باشگاه‌های ورزشی، ورزشگاه هدف اماکن آموزشی و فرهنگی،  با هدف جلوگیری از اجتماع مردم را از اقدامات این شهرستان در پیشگیری از شیوع کرونا بیان کرد.
خزایی گفت: شست و شوی معابر و اماکن عمومی، بازارچه و مراکز تجاری، در چندین نوبت در مناطق شهری و روستایی از مهمترین اقدامات برای مقابله با کووید ۱۹ در کنگاور است.
وی تصریح کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا، امسال ستاد اسکان فرهنگیان در کنگاور تشکیل نمی‌شود و تمام مراکز اقامتی دولتی در این ایام تعطیل هستند.
فرماندار کنگاور افزود: مسافران ورودی به شهرستان از سمت تهران در میدان ولایت و از سمت کرمانشاه در سه راهی شهید زنگنه(نهاوند) رصد و سلامت آنان در این ورودی‌ها کنترل می‌شود.
خزایی ادامه داد: دهیاران برای شناسایی‌، کنترل ورود و خروج و اسکان افراد ناشناس در روستا و اطلاع سریع موضوع به خانه‌های بهداشت آمادگی کامل دارند.
وی اظهار داشت: ادامه تعطیلی میدان دام، تعطیلی مرکز تعویض پلاک، تداوم تعطیلی اماکن و محل‌های اسکان خصوصی مسافران نظیر مسافرخانه‌ها و پرهیز مشاوران املاک از معرفی و اسکان افراد غیر بومی در شهرستان از دیگر اقدامات در کنگاور برای مقابله با کرونا است.
او در خاتمه گفت: پنج شنبه آخر سال و جمعه غریبان هیچ گونه مراسمی در آرامستان کنگاور برگزار نمی شود و از ورود و تجمع مردم توسط نیروی انتطامی شهرستان جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.