«فرامرز رحمتی‌زاده» روز دوشنبه به ایرنا افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا تدابیری اندیشیده شده است که شهروندان کرمانشاهی به صورت تلفنی از سازمان فضای سبز شهرداری درخواست نهال داشته باشند.

وی ادامه داد: شهروندان کرمانشاهی می توانند در تماس تلفنی با شماره تلفن ۰۸۳۳۴۲۹۷۰۲۸ درخواست نهال داشته باشند و پس از ثبت درخواست در چند ساعت اکیپ تحویل و کاشت به آدرس درخواست کننده مراجعه می کنند و عملیات کاشت انجام می شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه افزود: برای هر درخواست بین ۲ الی ۳ اصله نهال مثمر (نهال میوه) تعلق می گیرد و پس از تحویل یا کاشت نهال در هر منزل به جهت حفاظت و نگهداری صحیح از نهال کاشته شده بروشور کاشت و داشت به شخص درخواست کننده تحویل می شود.

رحمتی زاده گفت: امسال فقط نهال های مثمر( نهال میوه) از جمله نهال سیب، هلو، زردآلو، آلبالو، گیلاس و نهال گوجه سبز از نوع  درختان شناسنامه دار تهیه شده است ولی اگر میزان درخواست برای دیگر نهال های غیر موجود زیاد باشد سریعا توسط این سازمان خریداری و اهدا خواهد شد.

وی در خصوص زمان تماس و ثبت سفارش نهال گفت: سازمان فضای سبز همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب با شماره تلفن ۰۸۳۳۴۲۹۷۰۲۸ آماده ثبت سفارش و درخواست نهال است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه میانگین تماس و ثبت درخواست روزانه بین ۶۰ الی ۷۰ تماس است، اظهار داشت: قیمت تمام شده هر نهال همراه  کاشت کود دهی برای شهرداری کرمانشاه ۱۱ هزار تومان تمام می شود.

به گفته رحمتی زاده بعد از کاشت نهال به تعداد کودکان ساکن در منزل برای حفاظت از فضای سبز شهری کارت همیار فضای سبز اهدا خواهد شد.

کلانشهر کرمانشاه با یک میلیون نفر جمعیت توسط هشت منطقه شهرداری اداره می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.