دکتر محمدابراهیم شکیبا عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۳۶۱ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۷۶ نفر از آنان ترخیص شده اند.
وی با بیان اینکه سامانه اینترنتی غربالگری کرونا در کشور راه‌اندازی شده است، گفت: سامانه salamat.gov.ir به منظور غربالگری عمومی کرونا راه اندازی شده است و مردم می‌توانند با ورود به این سامانه و پاسخ به پرسش های موردنظر از وضعیت سلامت خود و نزدیکانشان باخبر شوند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهروندان ضروری است، گفت: از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.
شکیبا با بیان اینکه در روزهای اخیر روند و شیوع بیماری کرونا در استان کرمانشاه کُند بوده است، اظهارداشت: بدون شک در روزهای آینده شاهد اوج‌گیری بیماری کرون ها در استان کرمانشاه نیز خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، از ابتدای شناسایی ویروس کرونای جدید در کشور ظهر شنبه پنج هزار و ۸۲۳ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۱۴۵ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و هزار و ۶۶۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.