پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ «فضل الله شیری» اعلام کرد: رانندگان خودروهایی که معاینه فنی شان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه شان منقضی شده نیازی به تمدید آن تا نیمه اردیبهشت سال آینده ندارند. 

وی افزود: تمدید اعتبار گواهینامه و معاینه فنی به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز شماره گذاری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، صورت گرفته است.

سرهنگ شیری تصریح کرد: در مراکز تعویض پلاک هم اکنون شرایط مناسبی برای ارایه خدمات موردنیاز با توجه به بیماری کرونا و احتمال منتقل شدن آن وجود ندارد و از شهروندان تقاضا می شود از حضور در این مراکز خودداری کنند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد: برهمین اساس برگ نقل و انتقال، قولنامه ها و سایر مدارک لازم در خصوص خودرو تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ دارای اعتبار است.

وی گفت: کلاس های آموزش آیین نامه و فنی و آزمون های آیین نامه و مهارت نیز به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا فعلا در سطح استان تشکیل نمی شود.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه تا ظهر چهارشنبه (۱۴ اسفند) ۵۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و تاکنون آزمایش‌ کرونا ۱۷ بیمار در استان مثبت اعلام شده که ۲ نفر از آنان فوت کرده است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا ظهر چهارشنبه ۲۸۹ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۳۵ نفر از آنان ترخیص شده اند.

تاکنون ۲ هزار و ۹۲۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۹۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۵۵۲ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.