سرهنگ «جمال سلمانی» روز سه شنبه با حضور در کنگاور و در دیدار با فرمانده و مدیران انتظامی این شهرستان اظهار داشت: چند روزی است که بیماری کرونا در کشور و به تبع آن استان کرمانشاه مردم را درگیر خود کرده است.

وی با بیان اینکه مهمترین راه مقابله با این بیماری، رعایت نظافت شخصی و استفاده از موادضدعفونی کننده و بهداشتی است، گفت: متاسفانه عده ای معدود که تنها به منافع شخصی خود فکر می کنند دست به اقداماتی زده اند که ناراحتی و نگرانی شهروندان را به همراه داشته است.

سرهنگ سلمانی افزود: در شرایطی که همه باید پشتیبان یکدیگر بوده تا بر بیماری کرونا غلبه کنیم این دسته افراد سودجو و فرصت طلب با خودخواهی تنها به فکر پرکردن جیب خود بوده و سلامت و جان دیگران برایشان اهمیتی ندارد.

جانشین رییس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: نیروی انتظامی از همان روزهای ابتدایی ورود بیماری کرونا به کشور و کرمانشاه فعالیت داروخانه ها و واحدهای صنفی عرضه کننده لوازم بهداشتی را زیرنظر داشت تا با شناسایی افراد سودجو مانع دست یابی آنها به اهدافشان شود که خوشبختانه تا حد زیادی نیز موفق بوده ایم.

وی گفت: در همین روزهای اخیر همکاران ما در نقاط مختلف استان موفق به کشف حدود ۱۰ هزار عدد انواع موادضدعفونی کننده و محلول های بهداشتی، دستکش های یکبار مصرف و ... شدند تا توسط دانشگاه علوم پزشکی در اختیار مردم قرار گیرد.

سرهنگ سلمانی خاطرنشان ساخت: تعطیلی حدود ۳۰ باشگاه ورزشی، پلمب و تعطیلی بالغ بر ۲۵۰ قلیانسرا و قهوه خانه و کشف و جمع آوری بیش از ۵۰۰ عدد قلیان از دیگر اقدامات صورت گرفته پلیس کرمانشاه در روزهای اخیر بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری تعدادی افراد محتکر و سودجو در کرمانشاه و معرفی آنها به دستگاه قضایی، گفت: عزم و اراده پلیس و دستگاه قضائی برای برخورد با این افراد امروز جدی تر ار هر زمان دیگری است.

وی در پایان و با بیان اینکه پلیس کرمانشاه به عنوان مدافعان امنیت تا لحظه ریشه کن شدن بیماری کرونا در کنار مدافعان سلامت خواهند بود، از عموم مردم خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و احتکار لوازم، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

در استان کرمانشاه تاکنون ۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده که یکی از آنها جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.