دکتر رضا منصوری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با اقدامات بهداشتی پیشگیرانه ای که انجام شده است خوشبختانه تا امروز مورد مشکوکی از ابتلای به بیماری کرونا ویروس در شهرستان قصرشیرین مشاهده و گزارش نشده است.

وی اظهار داشت: همچنین تلفن تماس ۴۲۴۲۳۸۹۱ از ساعت هشت صبح تا ۲۴ هر شب پاسخگوی سوالات شهروندان و مردم منطقه در رابطه با کرونا ویروس است.

او ادامه داد: تنها راه مقابله ارتقای سطح آگاهی مردم و رعایت مراقبت های بهداشتی از سوی افراد است و نیاز است مردم در صورت ابتلا به بیماری های سرماخوردگی و آنفلوآنزا در منزل مانده و تا بهبودی کامل استراحت کنند و درصورت تشدید بیماری به مراکز درمانی و پزشک مراجعه کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین از ارایه آموزش های لازم از سوی بهداشت و درمان قصرشیرین با ارسال دفترک های آموزشی به ادارات و مدارس و دستگاه های اجرایی و در بین مراکز نظامی صورت گرفته است.

منصوری گفت: ۵۰ عدد بنر بزرگ با موضوع آموزش مقابله با کرونا ویروس در قصرشیرین نصب شده و نیاز است مردم با رعایت مسایل بهداشتی وزارت بهداشت و درمان را برای مقابله با شیوع این بیماری ویروسی همکاری کنند.

وی از اختصاص فضای بخش پشتیببان بیمارستان ابوالفضل(ع) قصرشیرین با امکانات آی سی یو برای ارایه خدمات درمانی به بیمارانی که مشکوک به علایم کرونا باشند، خبرداد و افزود: مراکز درمانی در حالت آماده باش هستند و مردم نیز از دست دادن و روبوسی کردن و حضور در فضاهای بسته خودداری کنند و دست های خود را مرتب با آب و صابون شست و شو دهند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد و دارای ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.