کوروش محمودیان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری گیلانغرب افزود: با تمهیدات اتخاذ شده همه مبادی در آسیب تحت کنترل قرار گرفته و در این رابطه نیز مرز سومار به تجهیزات و اکیپ پزشکی و دستگاه سنجش بیماری های ویروسی مجهز شده است.

وی اظهار داشت: برای دستگاه های اداری و مدارس هم اقدامات پیشگیری و برنامه های ویژه آموزشی با کنترل بهداشتی و برنامه ریزی لازم انجام شده و مرکز پاسخگویی ویژه هم در شهرستان ایجاد شده است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: نباید در بین مردم دلهره ایجاد شود اما اهمیت کار لازم است بیان شود و همه دستگاه ها باید مجموعه بهداشت و درمان و مردم را در اطلاع رسانی و دیگر موارد نیاز کمک کنند.

محمودیان در ادامه از مشارکت ۷۲ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و تلاش تمامی عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی را در برگزاری این رویداد مهم قابل ستایش دانست.

وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه های مهم عمرانی در سطح شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: گازرسانی به ۸۰ روستا، تکمیل ساخت ۲۴ آموزشگاه، احداث چهار هزار واحد مسکونی تخریب شده و بازسازی ۲ واحد مسجد شهری و روستایی با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال در مناطق زلزله زده، پرداخت ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا بدون بهره از خدمات ارایه شده توسط دولت در این منطقه بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش کشاورزی با بهره گیری از ظرفیت سدهای شهرستان در ایجاد کشت ۲ مرحله ای در اراضی کشاورزی و افزایش ۲۰ درصدی میزان تولیدات و آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی جاده گیلانغرب به سومار با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار از دیگر طرح ها از دیگر توفیقات به دست آمده در جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان گیلانغرب است.

جعفر یارمرادی رییس مرکز بهداشت گیلانغرب نیز گفت: طی ۲ مرحله ۹ هزار تن از عوامل بهداشتی، سفیران  و رابطان سلامت، بهورزان، گروه های پرخطر، افراد سالمند در جهت پیشگیری از سرایت بیماری کرونا آموزش های لازم را فرا گرفتند و ۱۰ درصد ظرفیت بیمارستان الزهرا (س)  نیز به صورت ویژه برای اقدامات درمانی احتمالی اختصاص داده شده است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.